Компанія СЕА пропонує комплексну систему ліфтової диспетчеризації на базі ресурсів стільникового зв'язку GSM власного виробництва — завантажити буклет "СЕА СКУЛ" в pdf.
Функції системи GSM диспетчеризації ліфтів "СЕА СКУЛ"
Основними (стандартними) функціями пропонованої системи є:
- дистанційний збір і візуалізація інформації про стан технологічних об'єктів ліфтового господарства в режимі реального часу;
- забезпечення екстреного каналу голосового зв'язку між диспетчером і кабіною ліфта;
- оперативне управління головним контактором живлення станції ліфта.
Додатковими функціями системи є:
- аналіз стану мережі живлення, оповіщення про відхилення параметрів мережі від норми;
- охоронна сигналізація відкриття дверей машинного відділення ліфта;
- управління місцевим освітленням сходових майданчиків;
- сигналізація про відкриття дверей шахти за відсутності кабіни на поверсі;
- сигналізація про спрацювання ланцюга безпеки ліфта;
- ідентифікація сигналізації, що надходить (із якого ліфта і який сигнал);
- алгоритмічний аналіз динаміки сигналів у контрольних точках станції управління ліфтом для виявлення несправностей, збоїв або спроб втручання в роботу ліфта.
Комплектуючі системи диспетчеризації ліфтів
До складу системи диспетчеризації ліфтів, ціна якої нижче конкурентної, входять:
- Пульт диспетчера, реалізований на базі персонального комп'ютера з встановленим ПЗ "Ліфт-диспетчеризація"
- Комплект зв'язкового обладнання — диспетчерський термінал з телефонною трубкою
- Термінал "СЕА ЛІФТ", який здійснює передачу інформації на пульт диспетчера у мережі стільникового зв'язку стандарту GSM
Відмінні риси системи диспетчеризації ліфтів у порівнянні з існуючими аналогами
- Використання в системі двох дублюючих каналів зв'язку — GPRS / Інтернет канал, GSM / голосовий канал
Реалізація адаптивного алгоритму роботи дозволяє гнучко і в повному обсязі використовувати всі існуючі ресурси GSM мереж: голосовий канал, канал даних CSD і канал пакетної передачі даних GPRS. Завдяки цьому, існує можливість автоматично оптимізувати роботу системи в різних режимах використання і, в разі перевантаження мережі GSM, вибирати канали в залежності від їх доступності та доцільності використання того чи іншого каналу для передачі необхідної в даний момент інформації. Навіть за відсутності Інтернет-каналу і GPRS-каналу, система повністю зберігає свою працездатність.
- Можливість підключення до системи як старих релейних ліфтів, так і сучасних ліфтів з цифровими станціями управління
- Реалізація сучасного підходу до проектування систем на базі бездротових мікропроцесорів
У якості центрального процесора використовується вбудований GSM мікропроцесор компанії Quectel Wireless Solutions, котрий забезпечує всі необхідні обчислювальні ресурси, а також генерацію інформаційних сигналів і їх декодування та передачу в канали зв'язку. Порти введення-виведення допоміжного мікроконтролера компанії STMicroelectronics управляють виконавчими пристроями і приймають інформацію з датчиків. Такий тандем дозволяє домогтися високої надійності в умовах експлуатації віддалених необслуговуваних об'єктів, наднизького енергоспоживання і максимального часу роботи від автономного джерела живлення. Використання двох незалежних, окремо запрограмованих контролерів дозволяє повністю виключити ситуації зависань і найбільш гнучко й широко охопити весь спектр завдань віддаленого моніторингу та управління в реальному часі.
- Можливість розширення системи диспетчеризації ліфтів
У цифрову шину розширення, яка має декілька інтерфейсів (I2C, SPI), можуть бути встановлені плати розширення, виготовлені під конкретну задачу замовника, наприклад, плата управління додатковими контакторами або автоматичного збору інформації з приладу обліку.
Переваги проекту диспетчеризації ліфтів
- низька вартість в порівнянні з існуючими аналогами;
- низькі експлуатаційні витрати на утримання системи;
- висока надійність обладнання і відсутність необхідності технічного обслуговування;
- при відсутності Інтернет-каналу і GPRS-каналу система повністю зберігає свою працездатність;
- функціонування терміналу під час відсутності електроенергії (час автономної роботи від акумулятора — не менше 5-ти годин);
- можливість управління місцевим освітленням сходових майданчиків (додаткова опція);
- візуалізація даних.
Економія
Економічний ефект впровадження системи диспетчеризації ліфтів забезпечується
- наявністю інформаційного зворотного зв'язку про включення необхідного режиму, що дозволяє скоротити час реакції диспетчера на нештатну ситуацію;
- наявністю дистанційного керування живленням станції ліфта, що дозволяє виключити виїзди, пов'язані з необхідністю перезапуску обладнання;
- захистом обладнання станції ліфта, в результаті контролю стану мережі живлення, поєднання сигналів з датчиків, і прийняттям рішення про припинення експлуатації в разі аварійної ситуації;
- простотою монтажу і мінімальними вимогами до поточного обслуговування (1 раз в рік).
Технічні можливості терміналу
- Використовувані канали зв'язку. Термінал здійснює передачу інформації в диспетчерський центр через мережу стільникового зв'язку стандарту GSM з використанням пакетної передачі даних GPRS. За умови повного або локального перевантаження мережі і, внаслідок цього, недоступності каналу GPRS у стільникового оператора або недоступності інтернет-каналу в диспетчерському центрі, система автоматично продовжує працювати в голосовому (найбільш пріоритетному) каналі. Функціональність системи при цьому 100% зберігається.
- Живлення. Термінал працює у мережі змінної напруги 220 В, 50 Гц. Джерело резервного живлення — акумулятор (час автономної роботи від акумулятора — не менше 5-ти годин).
- Конструктивне виконання. Переговорний пристрій кабіни ліфта виконано в вандалостійкому корпусі.
- Комплектація терміналу. До складу терміналу входить вбудований мікрофон і динамік для організації голосового зв'язку з машинним приміщенням.
- Додаткові опції. Термінал має можливість підключення виносного мікрофона і динаміка для організації голосового зв'язку з кабіною ліфта (як установки нового виносного переговорного пристрою, так і підключення існуючого пристрою, вбудованого в панель команд кабіни ліфта); аналізу напруги в 15-ти контрольних точках об'єкта, який обслуговується; управління двома виконавчими пристроями.
У робочому режимі термінал аналізує поєднання сигналів в контрольних точках об'єкта і виявляє несправності, збої, спроби втручання в роботу ліфта і аварійні ситуації. У разі виявлення аварійної ситуації відбувається сеанс зв'язку з диспетчерським центром, під час якого виконується передача інформації про стан датчиків і коди несправностей і повідомлень.
За додатковою інформацією з питань обліку енергоресурсів, управління ліфтами та міським освітленням звертайтесь в офіс виробника — Компанію СЕА, тел.: +38 (044) 330 00 88, +38 (067) 352 98 56; info@sea.com.ua.
Написати відгук