Компания СЭА
× Компания Каталог Новости Вакансии Вход/авторизация Производители Контакты Доставка Тех. поддержка

Hello World! У Лас-Вегасі запалили гігантську сферу з LED-екраном

  • 17.07.2023
  • 1973

4 липня 2023 р. будівля зі сферичним екраном Sphere, що і є найбільшим екраном у світі була освітлена захоплюючим показом динамічного анімованого контенту на зовнішній стороні зали – Exosphere — трансформуючи горизонт Лас-Вегаса. 

Exosphere — це неперевершене полотно для митців, партнерів і брендів, щоб продемонструвати вражаючий вміст для всієї планети. Це є відмінною рисою розважального простору наступного покоління будівлі Sphere. Exosphere демонструватиме широкий спектр художнього та фірмового контенту, який побачать не лише гості Sphere й понад 40 мільйонів відвідувачів Лас-Вегаса щороку, а й будуть користувачі соціальних мереж, що побачать сфотографовані та опубліковані матеріали, які розлітатимуться по всьому світу.

У рамках спеціального шоу, присвяченого святкуванню Дня Незалежності Сполучених Штатів Америки, повністю програмований світлодіодний екстер'єр Sphere площею 580 000 квадратних футів, найбільший світлодіодний екран на землі, був повністю освітлений. Шоу розпочалося з привітання – «Hello World» – після чого відбувся приголомшливий феєрверк і анімація в тематиці американського прапору, а потім перейшли до широкого спектру візуального контенту, від яскравих підводних сцен до текстурованої поверхні Місяця, демонструючи всю універсальність цього неперевершеного полотна.

Гай Барнетт, старший віце-президент з бренд-стратегії та творчого розвитку, сказав: «Exosphere — це більше, ніж екран чи рекламний щит — це жива архітектура, не схожа ні на що, що існує у світі. Вчорашнє шоу дало уявлення про захоплюючу силу Exosphere та можливості для художників, партнерів та брендів створювати переконливі та вражаючі історії, щоб по-новому спілкуватися з аудиторією».

Девід Хопкінсон, президент і головний операційний директор MSG Sports, який займається глобальним маркетингом і партнерськими відносинами з брендами в Sphere Entertainment і групі компаній MSG, сказав: «Exosphere від Sphere — це 360-градусне полотно для голосу брендів, які побачать у всьому світі. Ми пропонуємо нашим партнерам унікальну можливість стати частиною найбільшого шоу на Землі. Немає з чим порівняти ефект від відображення інноваційних проєктів брендів та ефектного контенту на найбільшому у світі відеоекрані. Надзвичайні враження, які ми можемо створити, обмежені лише уявою, і ми раді нарешті поділитися зі світом вражаючим потенціалом Exosphere».

Exosphere складається приблизно з 1,2 мільйонів світлодіодних шайб, розташованих на відстані восьми дюймів один від одного. Кожна шайба містить 48 окремих світлодіодів, кожен із яких здатний відображати 256 мільйонів різних кольорів, створюючи кожен раз нову яскраву інсталяцію на горизонті Лас-Вегаса.

Перфоманс Четвертого липня був лише початком для Exosphere, оскільки вона продовжить демонструвати творчі колаборації у координації з великими подіями у Лас-Вегасі, а протягом місяця заплановано ще більше контенту. Пізніше цього року Exosphere буде широко представлена на відкритті Sphere у вересні з U2: UV Achtung Baby Live at Sphere, а також під час першого Sphere Experience, Postcard from Earth під керівництвом Даррена Аронофскі у жовтні. У листопаді, під час Гран-прі Формули-1 у Лас-Вегасі, Sphere займатиме вигідне розташування, щодо траси, щоб продемонструвати Exosphere світової аудиторії – особисто і по телебаченню, а також широко висвітлюватися за рахунок запланованих захоплень Exosphere для гонок, додатковим контентом та рекламою. Зрештою, Exosphere буде щодня відображати широкий спектр художнього та брендованого контенту, від природних явищ таких як схід та захід сонця, до вражаючих брендових кампаній та чудових моментів, що відбуватимуться у певний час.


Джерело: Sphere

Exosphere була розроблена міждисциплінарною командою експертів з креативу, виробництва, технологій та програмного забезпечення у Sphere Studios — студії іммерсивного контенту, що займається створенням живих розваг виключно для Sphere. Sphere Studios уклала партнерську угоду з монреальською компанією SACO Technologies, лідером у галузі твердотільного світлодіодного відеоосвітлення та медіа-рішень, для розробки та виробництва унікального світлодіодного дисплея Exosphere. Команда Studios також працювала з 7thSense, творчою компанією, що спеціалізується на програмному забезпеченні та технологіях, висококласних мультимедійних атракціонах, для випуску програм в екзосферу з використанням їх передового медіасервера, технологій обробки пікселів та управління шоу протягом десятирічної роботи. Контент для шоу до Дня Незалежності Сполучених Штатів Америки був розроблений досвідченою командою Creative Services Sphere Studios.

Статтю перекладено. Джерело

 

Для того, щоб замовити, купити світлодіодний екран або отримати додаткову технічну інформацію щодо виробництва та продажу світлодіодних LED екранів та медіафасадів, звертайтесь до центрального офісу виробника — Компанію СЕА м. Київ за тел.: +38 (044) 330 00 88, e-mail: alver@sea.com.ua

Похожие новости

Отзывов (0)
Незарегистрированные пользователи не могут добавлять отзывы.
Войдите или зарегистрируйтесь
Top